Generelle oplysninger om virksomheden

Virksomhedens juridiske navn: HappyShopping V/Sabrine Olesen

Virksomhedens kaldenavn: HappyShopping

Virksomhedsform: Enkeltmandsvirksomhed

Etableringsår: 2017

CVR-nummer: 39122073

Adresse: Stærremarksvej 4, 4200 Slagelse

Telefonnummer: +45 22353027

Email adresse: kundeservice@happyshopping.dk

Web adresse: https//happyshopping.dk

                                                                                          

Betaling og sikkerhed
HappyShopping modtager online betaling med Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og Maestro.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden vises i DKK(danske kroner), og alle beløb er inklusiv moms.

HappyShopping bruger en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder, at din data er sikker og ikke kan aflæses af udefrakommende.

HappyShopping's hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

             

Eventuelle fejl på siden

Fejl sker, men det er heldigvis sjældent. Der tages forbehold for lagerfejl, trykfejl og prisfejl. I tilfælde af fejl, forbeholder HappyShopping sig retten til at annullere ordren, efter at kunden er blevet gjort opmærksom på dette.

      

Levering                                                                           

Leveringsmåder                                             

Leveringsmåder:

PostNord - Valgfrit udleveringssted (1-2 hverdage)

PostNord - Omdeling til privat/ehverv (1-2 hverdage)

GLS - Pakkeshop (1-2 hverdage)

GLS - Omdeling til privat/erhverv (1-2 hverdage)

DAO - Pakkeshop (2-4 hverdage)

DAO levering (2-4 hverdage)

    

Du kan også vælge at afhente din ordre gratis på lageret. Bestil varer online og vælg afhentning på lager.

Ring, send en SMS eller en email for at aftale tid for afhentning.

                                             

Uafhentede pakker i pakkeshop

Ligger varen i den valgte pakkeshop mere end 14 dage, bliver varen automatisk returneret tilbage til HappyShopping. Har du betalt fragt for varen, får du ikke fragtbeløbet refunderet, hvis du ikke ønsker varen alligevel. Husk derfor at afhente din pakke inden 14 dage.

                                                              

Fortrydelsesret
Du har 14 dages fuld fortrydelsesret, medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Fortrydelsesretten er gældende fra den dag du modtager ordren.

Eventuelle returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Ønske om fortrydelse skal meddeles på mail på kundeservice@happyshopping.dk. I meddelelsen skal der gøres tydelig opmærksom på på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Du bedes vedlægge information om dit navn, fakturanummer, og at du ønsker pengene tilbage, gerne skrevet på en kopi af faktura, med varen du returnerer. 

                                                                                                                      

Varens stand ved returnering

Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget. Varen der returneres må ikke være brugt eller beskadiget, og skal returneres i original emballage. Eventuel plombering og forsegling på emballage må ikke være brudt, da dette tjenes som, at varen er ubrugt.

Fortrydelsesretten bortfalder, hvis den returnerede vare ikke opfylder det beskrevne ovenfor. 

                                                                                 

Varertyper undtaget fortrydelsesretten

Der er ingen fortrydelsesret ved køb af gavekort, da det er digitalt køb.

                                                                                    

Reklamationsret
Du har 2 års reklamationsret i henhold til den danske købelov.

Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet. Reklamation skal meddeles til HappyShopping i rimelig tid efter modtagelse af varen. Her anses max to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.

Det er selvfølgelige et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået ved forkert brug af produktet (herunder brug efter udløbsdato) eller anden skadeforvoldende adfærd, som har medført manglen.    

Er reklamationen berettiget, kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du får naturligvis også dine (rimelige) fragtomkostninger refunderes såfremt reklamationsretten er rerettiget. Husk at få kvittering for afsendelse, så du kan få dine fragtomkostninger refunderes.

Reklamationer modtages ikke hvis de er sendt på efterkrav.

                                                                                                                                                                                   

Ved returnering kontaktes virksomheden:

HappyShopping

Stærremarksvej 4

4200 Slagelse

TLF: 22353027                                                                                                                                                       

                                                                                                     

Kunde- og privatpolitik

For at du kan indgå aftale med HappyShopping, har jeg brug for følgende oplysninger:

Navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.

Dine personlige oplysninger bliver ikke videregivet til andre. Dine personlige oplysninger bliver kun registreret i HappyShopping's kundekartotek, og du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

HappyShopping foretager registreringen af dine personlige oplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos HappyShopping og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når HappyShopping indsamler personoplysninger via vores hjemmeside, sikre vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Direktøren for HappyShopping har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i HappyShopping er: Sabrine Olesen

Der opbevares og transmitteres ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos HappyShopping har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@happyshopping.dk

                                                                            

Cookies

På https://happyshopping.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

          

Logstatistik

Der bruges en log-statistik på https://happyshopping.dk, hvilket betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, antallet af besøgende, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimerer Happyshopping's hjemmeside.

                                                                                     

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til HappyShopping på mail hurtigst muligt.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning på din klage, kan du angive en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning: Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby

www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.

ec.europa.eu

Ved klage skal HappyShopping's email adresse angives: kundeservice@happyshopping.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.